۱۳۹۲ شهریور ۱۴, پنجشنبه

نمونه بارز از تمدن بزرگ يا عصر طلائي!

در يكي از خيابانهاي علي‌آباد پيرمرد مريض و مفلوكي در داخل يك دكه چوبي زندگي مي‌نمايد كه به علت كهولت و زمين‌گير بودن قادر به رفع احتياج اوليه خود نبوده و در كثافت و تعفن زندگي مي‌نمايد به طوري كه نظر هر بيينده‌اي را جلب مي‌نمايد و تاكنون هم با وجودي كه موضوع به شهرداري رسيده فكري به حال و وضع وي نكرده‌اند. به وسيله يك آگهي دست‌نويسي كه روي دكه وي نصب شده چنين نوشته ... (نمونه بارز از تمدن بزرگ يا عصر طلائي) كه نظر هر رهگذري را جلب و از اين طريق مورد بهره‌برداري ضد ملي قرار مي‌گيرد. 
نظريه يكشنبه: خبر صحت دارد به طريق مقتضي نسبت به برداشتن آگهي مزبور اقدام و ضمناً به مقامات محلي نيز اعلام شده كه نسبت به برداشتن دكه مزبور اقدام نمايند. سرباز 
 
 نظريه 10: خبر صحت دارد.
 

پست معاونت وزرات آموزش و پرورش با مدرک ششم ابتدایی!

به طوري كه استحضار دارند اخيراً وزارت آموزش و پرورش مبادرت به بازنشسته نمودن اغلب معاونان و رؤساي ادارات تابعه آن وزارتخانه نموده و چون از طريق كارگزيني وزارت آموزش و پرورش به سوابق دكتر بيرجندي معاون سابق كه مشمول قانون بازنشستگي بوده مراجعه مي‌شود معلوم مي‌گردد كه شخص مورد بحث فاقد ليسانس و درجه دكترا بوده و فقط داراي مدرك ديپلم ششم است و بي‌جهت مشاراليه را دكتر خطاب مي‌كرده‌اند. 
آقاي قهرماني 
بررسي و بهره‌برداري گردد. 4/9