۱۳۹۲ مرداد ۱۴, دوشنبه

شعبان مقتدرتر از وزیر!

درباره «آمد و رفت شعبان جعفري به شركت نفت و انعقاد جشن»
در هفته قبل شعبان جعفري به مناسبت قدرشناسي از خدمات دكتر اقبال، مجلس جشني در باشگاه جعفري منعقد و از دكتر اقبال هم دعوت مي‌‌نمايد.
دكتر اقبال از حضور در جشن خودداري [مي‌كند] و نويدي را به جاي خود به باشگاه مي‌فرستد. شعبان جعفري در خاتمه جشن يك تابلو تمثال حضرت علي را به نويدي داده و مي‌گويد اين عكس را به آقا بدهيد و از قول من به او بگوييد ان‌شاءالله در خدمت به ملت و شاهنشاه صادق باشيد.
شعبان جعفري مرتباً به شركت نفت مراجعت [مي‌كند] و آزادانه به اتاق دكتر اقبال و نويدي آمد و رفت دارد و براي نقل و انتقال و استخدام از يك وزير هم مقتدرتر است.
توضيح منبع: اغلب كارمندان شركت نفت كه بعضاً داراي تحصيلات عالي مي‌باشند از آمد و رفت شعبان به شركت نفت ناراحت و اظهار مي‌دارند يك لات چاقوكش چگونه به اين آزادي نزد دكتر اقبال مي‌رود.
نظريه رهبر عمليات: در صورت مصلحت به دكتر اقبال و نويدي توصيه شود از پذيرفتن شعبان كه مسلماً از اين گونه ملاقاتها بهره‌برداري نموده و خواهد نمود، خودداري [كنند] تا سوژه‌اي به دست منتقدان و شايعه‌پردازان داده نشود و اين امر باعث بدبيني طبقه تحصيلكرده نگردد.
دانشيار
نسخه اول ضميمه به سابقه 56412 منوچهر اقبال و بايگاني شود.

۱ نظر:

  1. دکتر اقبال کسی‌ بود که نامه‌های اداری خود به شاه را با عنوانِ غلامِ خانه زاد امضا میکرد .دانشجویان وقتی‌ که وی را می‌دیدند شعار می‌دادند :غلامِ خانه زاد آمد ،سگِ دربارِ شاه آمد .

    پاسخحذف