۱۳۹۲ مرداد ۱۶, چهارشنبه

تأمين مصرف ترياك تهران!

روز 6/1/44 چند نفر در منزل سيد‌احمد داودزاده، (مالك) واقع در كرج حضور داشتند. دو نفر از اين افراد نيز مشغول كشيدن ترياك بودند. ابتدا مجتبي امامي معاون حسابداري وزارت اطلاعات گفت از وقتي اعليحضرت فقيد از اين مملكت رفت با همه مخارجي كه شده است كمتر كار اساسي صورت گرفته آخر خيابان‌كشي و ساختمان خانه كه براي مملكت سرمايه نيست اگر روزي مملكت نفت نداشته باشد تكليف چيست؟ چرا نبايد برنامه‌اي تدوين شود كه از درآمد نفت منحصر براي آباد كردن دهات استفاده گردد؟
سيد احمد‌ داودزاده گفت رشوه‌خواري بحد اعلاي خود رسيده است در همين اطراف سرلشگر خسرواني چهل هزار متر زمينهاي خالصه را به زور ضبط كرد و حالا ديوار هم اطراف آن كشيده است.
نامبرده افزود احمد راه‌آهني يك قاچاقچي بزرگ است و الآن بيش از 50 ميليون ثروت دارد شب عيد از يكي از دست‌پروردگان او قريب يك تن ترياك گرفتند روزنامه‌ها هم نوشتند كه او سردسته قاچاقچي‌ها است اما او 80 هزار تومان نقد جريمه داد و حالا هم ‌آزاد است و يكي از نزديكان او هم نقل مي‌كرد كه او هر ماه دو سرويس ترياك از تركيه مي‌آورد و در هر سرويس يك تن ترياك مي‌آورد و قراري با سرلشگر خسرواني مي‌گذارده كه براي هر من چهارصدهزار تومان بدهد و الآن مصرف ترياك تهران بدين ترتيب تأمين مي‌شود.
بداغي كارمند آگاهي (بازنشسته) گفت سرهنگ بهزادي رئيس اداره ‌آگاهي مدتي است زنداني شده و علتش را هم در روزنامه‌ها منعكس نكردند. علتش چند مورد بود يكي اينكه ارقامي به عنوان پاداش كارمند جعل كرده بود. ديگر اينكه به خزانه اموال مسروقه كه در شهرباني بوده دست برد زده و اغلب اشياي مسروقه را تعويض كرده است.
سيد‌احمد داودزاده گفت چند ماه قبل در منزل معاون فرمانداري كرج بودم شمس‌ قنات‌آبادي هم حضور داشت و پنج ساعتي كه آنجا بودم همه‌اش ترياك مي‌كشيد و حالا معاون توليت آستان قدس رضوي شده و ماهانه هشتهزار تومان هم حقوق مي‌گيرد.
در خاتمه بداغي گفت سپهبد عزيزي قريباً مدير عامل املاك بنياد پهلوي خواهد شد. سرلشگر خسرواني هم نزديك بود رئيس شهرباني شود و امكان دارد بعد از تيمسار مبصر او رئيس شهرباني شود.
گيرندگان: اداره كل سوم(314) 2 نسخه
محترماً به عرض مي‌رساند. 10/9/44

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر